loading...
نسیمفا - nasimfa.com
نسيم بازدید : 892 پنجشنبه 02 دی 1395 نظرات (2)

استان اردبیل

اَردَبیل (نام باستان: اورتا ائل ) یکی از کلان شهرهای ایران  و مرکز استان اردبیل در شمال غربی این کشور است. این شهر در قبل و پس از اسلام مرکز آذربایجان بوده است.

شهرت و اهمیّت اردبیل تنها از آن جهت نیست که چند تن از پادشاهان ایران آن شهر را قرارگاه خود ساختند، بلکه از آن لحاظ است که سر حلقه فرقه صفویه، شیخ صفی‌الدین اردبیلی، از این جا برخاست و در همین‌جا به خاک سپرده شد.

 

نسيم بازدید : 730 پنجشنبه 02 دی 1395 نظرات (0)

استان آذربایجان غربی

 

استان آذربایجان غربی یکی از ۳۱ استان ایران است، که در منطقهٔ آذربایجان در شمال غربی این کشور قرار دارد و مرکز آن شهر ارومیه است. این استان با داشتن حدود ۱۰۰۰ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه که از شمالی‌ترین نقطه استان (مرز بازرگان)..

نسيم بازدید : 662 پنجشنبه 02 دی 1395 نظرات (0)

استان آذربایجان شرقی

مرکز استان اذربایجان شرقی  تبریز میباشد . مساحت استان مساحت  ۴۵٬۴۹۱ کیلومترمربع است.  جمعت استان بر اساس سرشماری (۱۳۹۰)  جمعیت ۳٬۷۲۴٬۶۲۰ میباشد . اذربایجان شرقی دارای 21 شهرستان‌ است .

نسيم بازدید : 785 دوشنبه 22 آذر 1395 نظرات (0)

راهنمای خرید و نگهداری ماهی برای پخت

 

بدن ماهیهای تازه قابلیت ارتجاعی دارد و فاقد ترشحات می باشند ولی بدن ماهیهای فاسد اگر با انگشتان فشاری روی بدن ماهی وارد می شود کاملا ایجاد فرو رفتگی می کند و ترشحات بدن ماهی زیاد و حالت چسبندگی دارد.

نسيم بازدید : 698 دوشنبه 22 آذر 1395 نظرات (0)

 كدام اعمال صالح داراي دارای ثواب بيشتر هستند

 

پیامبر اکرم(ص) فرمود: بهترین و پاکیزه‏ترین و بلندترین اعمال، که شما را به عالی‏ترین و بالا‏ترین درجه قرب الهی می‏ رساند و بهترین چیزی است که خورشید بر آن می‏ تابد، ذکر و یاد خدا است. 

 

نسيم بازدید : 3125 دوشنبه 22 آذر 1395 نظرات (0)

فال امروز سه شنبه 23 آذر 95


 امروز ممکن است احساس کنید کسی مانع راه شما است، اما عجیب اینکه این مانع می‌تواند بسیار کمک کننده  باشد، برخلاف بعضی از همسالانتان کار کردن با وجود محدودیت هایتان به شما احساس آرامش می‌دهد. زندگی شما اکنون دارای هدف است،‌ حتی اگر بر وضعیت کنونی شما متمرکز باشد، با وجود این، متاسف نباشید از اینکه دارید به قدر کافی به خودتان خوش می‌گذرانید. کار زیاد و زندگی بدن تفریح راه حل مناسبی نیست.

نسيم بازدید : 943 یکشنبه 21 آذر 1395 نظرات (0)

3 ترس دوران بارداری و زایمان

 

زنان باردار به واسطه تغییرات فیزیولوژیکی که درون بدنشان ایجاد می‌شود و همچنین نگرانی‌هایی که درباره آینده خود و فرزندشان دارند از چیزهای زیادی می‌ترسند. در واقع برخی ترس‌ها در دوران بارداری آنچنان شایع است که اگر از چند زن باردار که در یک جا حضور یافته‌اند درباره این موارد سؤال شود، اکثر آنها به ترس‌های مشابهی اشاره می‌کنند. شناخت دقیق شایع‌ترین ترس‌ها در دوران بارداری کمک زیادی به فرد می‌کند تا ضمن حفظ سلامت روحی و فیزیکی خود همچنان به آینده خوشبین باشد.

نسيم بازدید : 784 یکشنبه 21 آذر 1395 نظرات (0)

اس ام اس های مخصوص خنده و شادی - آذر ماه 95

 

قبول دارین : ۳ ساعت تو اتاق میشینی درس میخونی
هیچکس نمیگه خسته نباشی
ولی یه ثانیه موبایلت رو بر میداری ببینی کی sms داده
بابات میاد میگه : خسته نباشی !

نسيم بازدید : 964 یکشنبه 21 آذر 1395 نظرات (0)

فال امروز - یکشنبه 21 آذر 95


امروز مسائل و مشکلات مالی کاملاً شما را گیج و پریشان می‌کنند، برای اینکه شما واقعا نمی‌دانید چه روشی را انتخاب کنید. نصیحت کننده‌های همیشگی شما! راههای پیچیده‌ای را بهتان پیشنهاد می‌کنند که حتی از خود مشکل هم پیچیده تر است!! درنهایت شما باید هوشمندی و زیرکی خود را کنار بگذارید، از تجزیه و تحلیل کردن منطقی دست بردارید و به حرف دلتان گوش دهید. امروز سعی نکنید تصمیمات خود را با عقل و منطق توجیه کنید؛ فقط صدای درونتان هرچه بهتان گفت گوش دهید.

نسيم بازدید : 916 یکشنبه 21 آذر 1395 نظرات (0)

شلیک به زن باردار پس از نرسیدن به نیت شوم

 

آماندا لکبرن که 28 سال دارد به ضرب گلوله در ایندیاناپلیس به قتل رسید.

مظنون ناگهانی وارد خانه ی قربانی می شود و با اسلحه ای که همراه داشت آماندا را به تعرض تهدید می کند, قربانی که قصد حفاظت از پسر کوچکش و فرزندی که باردار بود را داشت,با متهم درگیر و در جریان این درگیری ,آماندا به ضرب گلوله  به قتل می رسد.

 
نسيم بازدید : 486 شنبه 20 آذر 1395 نظرات (0)

مدل های بروز کت و کاپشن مردانه مدل 2017

 

جوانان امروزه دنبال مدل شیک و بروز از برندهای مختلف هستند . و در جستجوی بهترین های این پوشاک ها هستند . در این بخش از بهترین مدل های کت و کاپشن برای زمستان جمع اوری کرده ایم.

 

 

 

نسيم بازدید : 10356 شنبه 20 آذر 1395 نظرات (0)

دختری 9 ساله که بعد از تعرض جنسی به وی سکته کرد + عکس

 

پیرمردی که تحت تاثیر شهوت های شیطانی قرار گرفته بود،به دختر 9 ساله تجاوز کرد که در انتها منجر به مرگ دختر بیچاره شد. تجاوز وآزار واذیت جنسی دختران تلخ ترین حادثه ای است که زندگی دختران را به سیاهی ونابودی می کشاند این بار دخترک ۹ساله ای که به خانه ی دوست اش رفته بود

نسيم بازدید : 49674 شنبه 20 آذر 1395 نظرات (0)

خطرناک ترین آدم خوار جهان ساکن ونزوئلا + عکس

 

خوردن انسان ها برای این مرد لذت خاصی داشته است و در کشور ونزوئلا بسیار مشهور شد و به دام پلیس افتاد. در ۱۲ فوریه ۱۹۹۹، خبر دستگیری قاتل آدمخوار دیوانه ای در ونزوئلا مانند یک بمب ترکید. مطبوعات، به سرعت این مرد دیوانه را به عنوان اولین قاتل سریالی کشور ونزوئلا معرفی کردند.

نسيم بازدید : 355 شنبه 20 آذر 1395 نظرات (0)

عکس جدید آزاده نامداری و دخترش در روز تولد وی

 

آزاده نامداری در روز تولدش عکسی جدید به همراه دختر تازه متول شده اش گندم در اینستاگرام منتشر کرد

آزاده نامداری که بعد از ازدواج با سجاد عبادی چندی پیش دختر دار شدند همزمان با شب تولد خودش در صفحه اینستاگرام خود عکسی از خود و دخترش گندم عبادی منتشر کرد و نوشت :

نسيم بازدید : 306 شنبه 20 آذر 1395 نظرات (1)

وقتی رزیتا غفاری بینی عمل میکند + عکس

 

رزیتا غفاری که چند روزی را در بیمارستان گذرانده و یک عمل جراحی را پشت سر گذاشته است، با انتشار متن و عکس و البته کاریکاتوری، به شرح یک ماجرای ۱۵ ساله پرداخته است.

نسيم بازدید : 173 شنبه 20 آذر 1395 نظرات (0)

تصاویر ولوو  2017 volvo xc60

 

کمپانی ولو (VOLVO) برای آنکه از غافله دیگر خودرو سازان اروپایی و آسیای عقب نماند دست به طراحی و ساخت مدلی کاملاً جدید با نام ایکس سی 60 (XC60) نمود که آنرا برای اولین بار در نمایشگاه خودروی آمریکای شمالی در سال 2007 به نمایش گذاشت.

 

تعداد صفحات : 133

درباره ما
نسیمفا دانشنامهٔ اینترنتی با محتویات اطلاعات شهرها و کشورهای جهان میباشد که فعالیت خود را در سال 94 آغاز نموده و همواره به اطلاعات سایت همه روزه افزوده میشود.
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
تبلیغات