loading...
نسیمفا - nasimfa.com
نسيم بازدید : 3124 دوشنبه 22 آذر 1395 نظرات (0)

فال روزانه 23 اذر 94

فال 23 آذر 1395

 

 

  •     فال روزانه متولدین فروردین 23 آذر 95

 امروز ممکن است احساس کنید کسی مانع راه شما است، اما عجیب اینکه این مانع می‌تواند بسیار کمک کننده  باشد، برخلاف بعضی از همسالانتان کار کردن با وجود محدودیت هایتان به شما احساس آرامش می‌دهد. زندگی شما اکنون دارای هدف است،‌ حتی اگر بر وضعیت کنونی شما متمرکز باشد، با وجود این، متاسف نباشید از اینکه دارید به قدر کافی به خودتان خوش می‌گذرانید. کار زیاد و زندگی بدن تفریح راه حل مناسبی نیست.
 

  •     فال روز متولدین اردیبهشت 23 آذر 95

شما فکر می‌کنید که زیادی نسبت به دیگران حساسیت نشان می‌دهید، اما آنها به هیچ وجه این موضوع را متوجه نشده‌اند. آنها در حالیکه نسبت به قبل بیشتر شما را کنترل می‌کنند به شما توجه می‌کنند. به کارهای قبلی‌تان نگاهی بیندازید، برای اینکه کاری کرده‌اید که باعث شده دیگران پیام‌هایی نامفهومی‌را از طرف شما دریافت کنند و این موضوع باعث شده که آنها فعالیت‌های شما را سوء تعبیر کنند. فقط سعی کنید که متظاهر نباشید، هرکس به زودی خودش حقیقت را خواهد فهمید.


  •     فال روز متولدین خرداد 23 آذر 95

امروز بیشترین تاکید برای شما بر روی روابط‌تان است، چراکه ماه جدید در خانه هفتم‌تان یعنی خانه دوستان حضور دارد. ولی بهرام تند و تیز هم وارد این میدان می‌شود و شما احساس می‌کنید که یکی از دوستان نزدیکتان به طرز نامناسبی درموردتان قضاوت می‌کند و یا آشکارا ازشما انتقاد می‌کند. فراموش نکنید که اگر نسبت به این اتتقادات احساس خوبی ندارید لزومی‌ ندارد تظاهر کنید. البته شما می‌توانید در چند روز آینده که آب‌ها از آسیاب افتاد راحت‌تر به این مسئله رسیدگی کنید.


  •     فال روزانه متولدین تیر 23 آذر 95

 امروز شما زیاد مشتاق نیستید که بیشتر کار کنید، به خصوص اگر قلباً بیشتر به تفریح کردن تمایل داشته باشید. اگر امروز شانس این را دارید که به افراد جوان‌تر از خودتان چیزی بیاموزید و یا حتی با آنها تفریح کنید در دادن جواب مثبت لحظه‌ای تردید نکنید. در ضمن تفریح کردن با دوستان‌تان را نیز از دست ندهید.


  •     فال روزانه متولد مرداد 23 آذر 95

 امروز شما زیاد مشتاق نیستید که بیشتر کار کنید، به خصوص اگر قلباً بیشتر به تفریح کردن تمایل داشته باشید. اگر امروز شانس این را دارید که به افراد جوان‌تر از خودتان چیزی بیاموزید و یا حتی با آنها تفریح کنید در دادن جواب مثبت لحظه‌ای تردید نکنید. در ضمن تفریح کردن با دوستان‌تان را نیز از دست ندهید.

  •     فال روزانه متولد شهریور 23 آذر 95

شما امروز خیلی ناراحت هستید، چرا که دوستان صمیمی و خانواده‌تان احساسات و علایق شما را درک نمی‌کنند. اما سرزنش کردن آنها به خاطر عدم توجه‌شان کاری اشتباه است. خواه شما به خاطر ترس از واکنش دیگران به اندازه کافی آنها را در جریان احساسات خود قرار ندهید و خواه بیش از حد در مورد احساسات خود صحبت کنید تا جایی که این بی پرده گویی‌ها جنجال به پا کند، هیچ فرقی نمی‌کند، شما الان فقط باید نقش خود را در شرایط اخیر به خوبی نشان داده و وظایف خود را انجام دهید.

 

  •     فال روزانه متولد مهر 23 آذر 95


برای شما خیلی اهمیت دارد که تا فردا که خورشید وارد نشانه تان می‌شود تمام کارهای ناتمام مربوط به اداره و یا خانه را تمام کنید. متاسفانه هم اکنون تمام نکات مبهم تبدیل به کشمکش و مجادله می‌شوند. ساده سازی کارها تبدیل به امری کاملاً پیچیده شده است. باهمه این احوال وارد شدن به ماه تولد شما بهتان توانایی می‌دهد فرصتهای جدیدی برای خود خلق کنید.

  •     فال روزانه متولد آبان 23 آذر 95


شما امروز نسبت به کارهای سخت خوش بین هستید، اما دیگران زیاد به افکار شما واقف نیستند. این سخن بدین معنی نیست که از روی قصد چیزی را پنهان می کنید، بلکه فقط دوست ندارید مرحله به مرحله وقایع روزانه تان را برای دیگران توضیح بدهید. تمرکز کردن روی کارهایی که می خواهید انجام دهید بهتان توانایی زیادی می بخشد و نهایتا تا بعداز ظهر کارهایتان را تمام خواهید کرد.

 

  •     فال روزانه متولد آذر 23 آذر 95

شما امروز ادعا می‌کنید که می‌خواهید به خاظر خودتان کار خوبی انجام بدهید، اما شاید این کار آنگونه که فکر می‌کردید راضی‌تان نکند. وقتی که جزئیات کار گیج‌تان می‌کند و یا وقتی که رابطه‌های دوستانه تان کامل نباشد، مشکلاتی به وجود می‌آید. پیدا کردن راهی برای متعادل کردن چیزهایی که می‌خواهید و چیزهایی که به دست آورده اید، می‌تواند تعیین کننده خوشبختی و ناامیدی باشد.

 

  •     فال روزانه متولد دی 23 آذر 95

برنامه ی کاری سخت امروز باعث شکست شما می شود. اگر یک قراری دیر بشود ، هر یک از طرفین مثل هم رفتار می کنند، مشکل را بیشتر کرده و تقویم شما را به هم می ریزند.به عبارت دیگر، اگر در روش خود منعطف باشید می توانید روز خود را مثل آب خوردن مدیریت کنید . بین قرار ملاقاتهایی که دارید اتاق را ترک کنید تا بتوانید تغییراتی که در مقابل روش شما قرار می گیرند را کنترل کنید .


  •     فال روزانه متولد بهمن 23 آذر 95

حتی اگر دوست دارید که در جستجوی یک عشق یا خلق کردن چیزی بخصوص باشید، این کارها مستلزم داشتن زمان خالی است. امور مهمی وجود دارند که باید بهشان رسیدگی شود، کارهای بسیاری برای تکمیل شدن وجود دارند و قولهایی نیز داده اید که باید بهشان عمل کنید. اما زندگی خود را محدود نکرده و خودتان را از لذت بردن محروم نکنید. درعین مسئولیت پذیر بودن باید زمانی را به استراحت و شادی کردن اختصاص بدهید.

  •     فال روزانه متولد اسفند 23 آذر 95

امروز خلاقیت داشتن چنان برای شما در اولویت قرار دارد که ممکن است فرصت کار کردن و یا تفریح کردن با افراد دیگر را از دست بدهید. شما مجبور نیستید همه چیز را در کنترل خود داشته باشید. در حقیقت اگر به افراد دیگر هم مسئولیتی را محول کنید، هم کمتر خسته می‌شوید و هم می‌توانید به جای استفاده کردن از تمام انرژی خود بخشی از آن را ذخیره کنید.

 

فال امروز دوشنبه 23 آذر 94 , فال فردا دوشنبه 23 آذر 94 , طالع بینی امروز دوشنبه 23 آذر 94 , طالع بینی فردا دوشنبه 22 آذر 94 , فال حافظ دوشنبه 23 آذر 94 , فال عشق دوشنبه 23 آذر 94 , فال روزدوشنبه 23 آذر 94 , فال 23 آذر 94 , طالع بینی 23 آذر 94 , فال بیست و دوم آذر 94 , طالع بینی بیست و یک آذر 94 , فال روز 94/9/22 , طالع بینی روز 94/9/23 , فال هفته سوم آذر 94 , فال اذر 94 , طالع بینی آذر 94 , فال نیمه دوم آذر ماه 94 , طالع بینی نیمه دوم آذر 94 , فال , فال و طالع بینی 94 ,

Save

Save

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
نسیمفا دانشنامهٔ اینترنتی با محتویات اطلاعات شهرها و کشورهای جهان میباشد که فعالیت خود را در سال 94 آغاز نموده و همواره به اطلاعات سایت همه روزه افزوده میشود.
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
تبلیغات